שיווק ממומן לעסקים הוא דרך יעילה להגדלת היקף הלקוחות ומיתוג העסק. ניתן לבצע אותו בגוגל או ברשתות החברתיות, אך האם הוא שווה את זה?
בזמן שמבצעים קידום ממומן ניתן לראות תוצאות כאשר מתמידים ומשלמים על שיווק ממומן קבוע בטווח הקצר או הארוך אך צריך ממש להתמסר לזה.
שיווק ממומן או קידום אורגני?
קידום ממומן הוא מודעה המתפרסמת בגוגל או ברשתות החברתיות המובילה לאתר של העסק או מאפשרת להשאיר פרטים בדף נחיתה. כל פעם שאחד הגולשים מקליק על המודעה אתם משלמים עליה ולא בטוח שאכן הם יהיו לקוחות שלכם מאחר והתחרות בשוק גדולה, בעיקר אם אתם ואחרים מתמודדים על אותו תחום. אפשר להגביל את השיווק הממומן בסכום מסוים, אך האם זה שווה את ההשקעה? לעומת זאת, קידום אורגני יכול לגרום לעסק להיות בולט על המתחרים ולקדם אתכם לעמוד הראשון של מנוע החיפוש באמצעות מילות מפתח ובניית אתר שיש בו תנועה.
מה מומלץ לעשות?
ההמלצה שלנו היא לחלק את תקציב השיווק בין שיווק ממומן לקידום אורגני כדי שהעסק שלכם יקבל את התוצאות הטובות ביותר ויישאר רלוונטי ואפקטיבי. כלומר, לא לזנוח את הרשתות החברתיות ולא את גוגל וכך תוכלו לקטוף את הפירות בשני הערוצים ביעילות.
לעוד כתבות בנושא שיווק>>hot-stuff.co.il