למרות העובדה כי מגוון רחב של בעלי עסקים ברחבי מדינת ישראל נוטים להצטרף לאינסטגרם ולפרסם שם באופן יום יומי, הרי שניתן לומר באופן חד משמעי כי מעטים בעלי העסקים שעושים שימוש בפרסום באמצעות קמפיינים באינסטגרם. זאת בעוד כי בחלוף השנים האחרונות השיקה אינסטגרם את שירות מודעות הפרסום שלה ויחד עם הזמן, הוסיפה יותר ויותר אפשרויות שונות ומגוונות במטרה לפתוח את השירות למגוון רחב של בעלי עסקים שונים. לצד מיליוני גולשים ברחבי העולם, מיותר לציין די מדובר על אחת הפלטפורמות הנפוצות ביותר, הן לצורך בידור עצמי והן לצורך שיווק ופרסום של העסק שלכם. על מנת לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים לעשות קידום באינסטגרם.
למה חשוב לבצע קידום באינסטגרם?
לא קשה להבין מהו הפוטנציאל הטמון תחת הפלטפורמה הפופולרית בתור אמצעי פרסום שכן, האפשרות להעניק לעולם את היכולת לדעת מי אתם ומה אתם אוהבים לעשות בעזרת תמונות כאלו ואחרות אשר מופקות ועוברות עריכה מקצועית באמצעות כמה לחיצות פשוטות, מעניקה למגוון רחב של גולשים את האפשרות לגעת ולהעניק השארה לאחרים. מעבר לאמור, עמוד צבועני המתלווה אל ערך מוסף הוא דרך מעולה להציג את המותג שלכם בפלטפורמה. בהתאם לנתונים השונים שהעלתה אינסטגרם בבלוג העסקי שלה, קמפיינים באינסטגרם מתלווים אל תוצאות משמעותיות מבחינת מיתוג שכן, הרוב המוחלט של הקמפיינים מראים רמה גבוהה של זכירות.
השלבים הראשונים לפרסום באינסטגרם
על מנת לסדר לכם מעט את הראש לפני שאתם קופצים למים, ריכזנו עבורכם מספר שלבים ראשוניים שיעניקו לכם את האפשרות לבצע פרסום יעיל יותר באינסטגרם, פרסום כזה אשר יתאפיין בהתייחסות מלאה לאלגוריתם של אינסטגרם, במטרה לוודא כי אכן תשיגו את היעדים הרצויים לפיתוח המותג שלכם:
• הכינו מאגר תכנים רלוונטים – במטרה לוודא כי אתם אכן יוצרים קמפיינים איכותיים באינסטגרם, הרי שיהיה עליכם להכין מראש מאגר של תכנים רלוונטים ואיכותיים לתחום העיסוק שלכם, תכנים כדוגמת סרטונים, תמונות וכיוצא בכך. כמו כן, חשבו במקביל על הקישורים או לחילופין על ההנעה לפעולה אותם אתם יכולים להצמיד אל כל מודעה במטרה להוביל את הגולשים ישירות אל המוצר או השירות שאתם מספקים. במידה ואתם כבר מחזיקים במשתמש קיים, תוכלו לבצע שימוש חוזר בתמונות פופולריות בעזרת עריכה קטנה שתתאים אותן לשימוש במודעה.
• לימדו לייצר סרטונים לאינסטגרם – בעידן המודרני של היום כמעט כולם יודעים לצלם תמונות יפות ולבצע שימוש בפילטרים השונים המוצעים באינסטגרם במטרה להפוך את אותן תמונות למושכות אפילו יותר. אך מיותר לציין כי זה לא אותו דבר כאשר מדובר על צילום סרטונים לאינסטגרם שכן, במידה וזהו אכן המצב, חשוב לוודא שאתם לומדים כיצד ליצור סרטונים לאינסטגרם. תוכלו להתחיל באמצעות קריאת מדריך הוידיאו של אינסטגרם ולאחר שהבנתם את הבסיס, תוכלו להתחיל לחקור מגוון רחב של דרכים שונות ויצירתיות ליצירת סרטונים שיגדילו את המותג שלכם.
• קבלו השראה מעמודים מובילים – טיפ נוסף יהיה לקחת השארה מעמודים מובילים בתחום העיסוק שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות שיטוט באותן חשבונות, בין אם מדובר על מותגים ארציים ובין אם מדובר על מותגים בינלאומיים שכן, מדובר על אחת הדרכים הטובות ביותר לקבלת השראה ורעיונות שיעניקו לכם את האפשרות לעצב בצורה ויזואלית את המודעות העתידיות שלכם במטרה להפוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים.